Замовник: Компанія “АГРО-РОСЬ”, розташована в Черкаській області стабільно займає лідерські позиції на сільськогосподарському ринку України. Серед основних напрямків її роботи виділяють рослинництво, тваринництво, виробництво комбікормів для різних видів тварин і птиці. Компанія сертифікована відповідно до стандартів ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 22000, а також HACCP та Halal. До складу компанії належать декілька птахофабрик, комбікормовий завод, забійний цех, елеватори та мережа магазинів збуту.

АНТ:Логістика (Мурашина логістика)

АНТ:Логістика – це хмарна система управління транспортом, що використовується на підприємстві “АГРО-РОСЬ”.

Програмне забезпечення дозволяє автоматично планувати маршрути, проводити оцінку рентабельності точок доставки та проводити контроль маршрутів.

Управління сільськогосподарським підприємством для України (УСХП)

Програмне забезпечення забезпечує ведення бухгалтерського та управлінського обліків, планування сільськогосподарського виробництва, формування технологічних карт полів і структури посівних площ, планування витрат на заробітну плату співробітників, визначення потреб в матеріально-технічних і фінансових ресурсах, формування структури витрат по культурах, формування підсумкових документів, потреби в ПММ, баланс продукції рослинництва, прогноз фінансових результатів, бюджет доходів і витрат, облік сільськогосподарських та ремонтних робіт і послуг тощо.

Як було раніше?

До розробки інтеграційного модуля для AHТ:Логістика та УСХП на підприємстві спостерігалась низька оперативність внесення даних, більше того, одна й та сама робота дублювалась у програмах та часто виникали помилки у синхронізації даних. Через те, що маршрути для доставки товарів зазвичай були досить довгими та містили більше одного населеного пункту, виникали труднощі контролю за витратами на ПММ. Крім того, компанія була змушена обирати, чи збільшувати автопарк, чи оптимізувати маршрути та завантаженість автівок, через гостру нестачу авто для доставки замовлень.

Як УСХП та АНТ:Логістика працює зараз?

Протягом дня менеджери формують замовлення від покупців та серед іншої інформації вказують склад відвантаження, адресу доставки, дату, час планованої доставки продукції контрагенту.

В кінці дня, Логіст за допомогою розробленої обробки для вивантаження має змогу оперативно передати дані в програму АНТ:Логістика.

Після отримання даних в АНТ:Логістика, логіст має змогу автоматично сформувати та при потребі відкоригувати маршрути, а тоді обробкою автоматично завантажити їх в УСХП в документ «Маршрутний лист».

На наступному етапі Комірник, формує документи відвантаження на основі замовлення покупця. Завдяки додатковій розробці, документи синхронізуються з АНТ:Логістика і в програмі створюється завдання для водія, де також є можливість фіксувати кількість повернутої тари, кількість відвантаженої номенклатури та суму отриманих коштів.

Програма АНТ:Логістика за допомогою технології GPS фіксує факт прибуття авто в конкретну точку та регламентною задачею автоматично передає дані з УСХП. Це дає змогу аналізувати планові/фактичні показники доставки та відхилення відповідно до Маршрутного листа.

Після вивантаження товарів контрагенту, водій за допомогою мобільного додатку, фіксує в системі факт доставки та закриває завдання, проте при потребі, має змогу вказати додаткову інформацію про зміни в замовленні. Всі дані автоматично переносяться в документ “Маршрутний лист”, а також відображаються в документах по реалізації.

В кінці дня, бухгалтер, на основі даних з Маршрутного листа автоматично формує Шляховий лист автотранспорту, де автоматично фіксується фактична відстань та розхід пального за день та інші необхідні документи.

Результати:

  1. Підвищено ефективність використання автотранспорту, а отже знижено затрати на утримання автопарку.
  2. Запроваджено розрахунок вартості доставки за адресами клієнтів на етапі планування, що дає можливість розрахувати витрати на доставку по кожному маршруту та розподілити витрати згідно заданих алгоритмів.
  3. Суттєво зменшено час на планування доставки.
  4. Надано можливість оперативно фіксувати та аналізувати перевезення і доставку продукції, співставляти плановані та фактичні дані доставки.
  5. Ручне внесення даних зведено до мінімуму, таким чином кількість користувацьких помилок суттєво знизилась.
  6. В цілому, збільшено ефективність роботи відділу логістики, бухгалтерії та водіїв.

LLC “Business Evolution”

Заповніть форму нижче